Ulima actualización: 2022-06-14 11:50:54 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.17ID: 120 |
Gizarte-premia larriak koordinatzeko zerbitzuaServicio de coordinación de urgencias sociales |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Berehalako arreta edo lehenengo larrialdi-arreta emateko zerbitzua da, foru-aldundiaren ardurapekoa. 24 ordutan funtzionatzen du, urteko egun guztietan.
Sarbidea: deitu telefonoz 112ra edo 94 402 50 50 zenbakira
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Es un servicio de atención inmediata o primera atención de urgencia, de responsabilidad foral, en horario 24 horas y durante todos los días de año
Acceso desde el 112 o teléfono 94 402 50 50
NORK ESKA DEZAKE?
- EDOZEIN PERTSONAK
Ez da inolako baldintzarik eskatuko, eta zerbitzu hori gizarte-premia larriko zerbitzutzat hartuko da, Gizarte Zerbitzuei buruzko Legearen 3.3. artikuluan aurreikusitako ondorioetarako; eta baita zuzenean lortzeko zerbitzutzat ere.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
- CUALQUIER PERSONA
No se exigirá ningún requisito, teniendo este servicio la consideración de servicio de urgencia social a los efectos previstos en el artículo 3.3 de la Ley de Servicios Sociales y de servicio de acceso directo.
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
Ez du dokumentaziorik behar
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
no requiere documentación
NON ESKATU BEHAR DA?
Gizarte Premia Larrien Foru Zerbitzuan
- 94 402 50 50 telefonora deituz
- edo SOS DEIAKen 112 telefonora deituz
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Servicio Foral de Urgencias Sociales,
- TF. 94 402 50 50
- o en el 112 de SOS-Deiak
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Bizkaiko Foru Aldundiak bere gain hartzen du kostua
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Diputación Foral de Bizkaia
PROZEDURAREN EPEA
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
Gizarte-premia larriko eskuhartzea amaituta, arreta ematen jarraitzeko, honako hauetara bidaltzen da espedientea, eskumenen arabera:
.- Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateko Gizarte Ongitzateko Sailera (Oinarrizko Gizarte Zerbitzuak)
.- BFAko Gizarte Ekintzako Sailera
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
Finalizada la intervención de urgencia, para dar continuidad a la atención se remite según competencia a:
.- Departamento de Bienestar social, Servicio Social de Base de la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta
.- Departamento de Acción Social de la DFB
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
NOIZ ESKA DAITEKE?
Zerbitzua martxan urteko 365 egunetan, eguneko 24 orduetan
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
Servicio en funcionamiento los 365 dias del año durante las 24 horas del día
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
https://www.uribekosta.eus/es-ES/Paginas/ProteccionDatos.aspx