Ulima actualización: 2022-06-09 12:19:48 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.20ID: 126 |
Gizarte larrialdietarako laguntzakAyudas de emergencia social |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Prestazio ekonomiko bat da, aldian aldikoa ez dena, eta horren bidez estaltzen dira beste erakunde batzuek diruz laguntzen ez dituzten gastuak. Hona hemen onartzen diren gastuak:
- Etxebizitza erosteko hipotekaren kuotak
- Alokairua
- Koerrentamendua, azpierrentamendua, pentsioa edo apopilotza
- Ohiko etxebizitza edo alojamenduko mantentze-lanak: ura, estolderia, asegurua, OHZ (Ondasun Higiezinen gaineko Zerga), komunitatea, elektrizitatea eta gasa
- Bizigarritasun-gastuak (konponketak) eta oinarrizko ekipamendua
- Osasun-zerbitzu publikoak artatzen ez dituen beharrizan medikoak
- Aurretiazko zorpetzea (zorrak)
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Prestación económica no periódica para la cobertura de gastos no subvencionados por otros organismos, relacionados con:
- Cuotas de hipoteca por adquisición de vivienda.
- Alquiler
- Coarriendo, subarriendo, pensión o pupilaje.
- Mantenimiento de la vivienda o alojamiento habitual: agua, alcantarillado, seguro, IBI (Impuesto de bienes inmuebles), comunidad. Energía: electricidad y gas.
- Gastos de habitabilidad (reparaciones) y el equipamiento básico.
- Necesidades médicas que no atienda el servicio público de salud
- Endeudamiento (deudas) previo.
NORK ESKA DEZAKE?
Prestazioa eskuratzeko baldintzak:
- Mankomunitateko edozein udaletan erroldatuta egon eta bertan bizitzea; bai eta, eskaera aurkeztu baino gutxienez sei hilabete lehenagotik, Euskal Autonomia Erkidegoko edozein udaletan erroldatuta egotea ere.
- Eskaera aurkeztu baino gutxienez urtebete lehenago elkarbizitza-unitatea eratzea.
- 18 urte beteta izatea.
- Zehaztutako gastuei aurre egiteko nahikoa baliabiderik ez izatea.
- Inklusio eta gizarte-babeserako oinarrizko errentaren urteko zenbatekoaren lau halako baino handiagoa den ondarerik ez izatea.
- Etxebizitza, Obra Publiko eta Garraio Saileko Etxebide Zerbitzuan alokairuzko etxebizitzaren eskatzaile gisa inskribatuta egotea edo horretarako eskaera eginda edukitzea.
- Gizarte-larrialdiko laguntzak emateko irizpideei buruzko udal-arauteriak aurreikusten duen beste edozein baldintza.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Requisitos para acceder a la prestación:
- Personas empadronadas y con residencia efectiva en algún municipio de la Mancomunidad y haber estado empadronadas en cualquier municipio de la Comunidad Autónoma de Euskadi al menos con seis meses de antelación a la fecha de presentación de la solicitud.
- Constituir una unidad de convivencial como mínimo con un año de antelación a la fecha de presentación de la solicitud,
- Tener cumplidos 18 años.
- No disponer de recursos suficientes con los que afrontar los gastos específicados
- No disponer de un patrimonio cuyo valor sea superior a cuatro veces la cuantía anual de la renta básica para la inclusión y protección social
- Estar inscritas o haber solicitado la inscripción como solicitante de vivienda de alquiler en el servicio Etxebide del Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes.
- Cualquier otro requisito que pudiera contemplar la normativa municipal sobre Criterios para la concesión de Ayudas de emergencia social
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
- Egoera zibilaren egiaztapena: izatezko bikoteen erregistoa, banantze edo dibortzio-epaia...
- Zein egoeratan bizi den frogatzeko dokumentazioa: alokairu-kontratua, ostatu hartzea, azpierrentamendua, zentro batean dagoela frogatze duen agiria, jabetza-eskriturak...
- Laguntza-eskaerari lotutako dokumentazioa: alokairu-ordainagiriak, hipoteka-ordainagiriak, argi-gastuak, gasa, ura, zarama, eskaeraren xede den larrialdiko aurrekontuak...
- Administrazioak baldintzak betetzen direla egiaztatzeko bidezkotzat jotzen dituen bestelako dokumentuak, hala badagokio.
- Eskatzaileak eskaera funtsatzeko komenigarritzat jotzen dituen bestelako dokumentuak.
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
- Acreditación de estado civil: registro de parejas de hecho, sentencia de separación o divorcio...
- Documentación acreditativa de la situación de residencia y/o alojamiento: contrato de alquiler, hospedaje, subarriendo, certificado de estar en un centro, escrituras de propiedad...
- Documentación asociada a la solicitud de ayuda: recibos alquiler,recibos hipoteca, gastos de luz, gas, agua, basura, presupuestos de la emergencia objeto de la solicitud...
- En su caso, otros documentos que la Administración considere oportuno solicitar a fin de acreditar el cumplimiento de los requisitos
- Otros documentos que la persona solicitante considere convenientes para fundamentar su solicitud.
NON ESKATU BEHAR DA?
Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,
Aurrez aurreko arreta: 9:00etatik 14:00etara, hitzorduarekin
Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).
- BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
- BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
- PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Atención telefónica: 94 676 26 74 y 94 676 39 99,
Presencialmente: Cita previa de 9:00 a 14:00 horas
Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4
- BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
- BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- GORLIZ, Edif. policía municipal, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
- PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak eta Eusko Jaurlaritzak beren gain hartzen dute kostua.
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Mancomunidad de servicios Uribe Kosta y el Gobierno Vasco
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 2 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 2 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
- Dokumentuak jaso, eskaneatu, egiaztatu eta erregistratzea.
- Dokumentazioa organo eskudunera bidaltzea, ebazpena eman dezan; eta interesdunari jakinaraztea.
- Ebazpena arlo ekonomikora helaraztea, banku-transferentziaren bidez ordain dadin.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
- Recepción, escaneo, acreditación y registro de los documentos.
- Remisión al órgano competente para su resolución y notificación a la persona interesada.
- Traslado de la resolución al área económica para que se proceda a su abono mediante transferencia bancaria
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
OHARRAK
* Laguntzak justifikatzea:
Laguntzak justifikatu beharko dira, eta, horretarako, frogatu beharko da onartutako kontzeptuetarako erabili direla laguntzak.
Ez bada behar bezala justifikatzen laguntza onartutako helbururako erabili dela, hasiera emango zaio laguntzak itzultzeko prozedurari, eta bidegabe ordaindutako zenbatekoak erreklamatuko dira.
OBSERVACIONES
* Justificación de las ayudas:
Las ayudas deben justificarse que han sido utilizadas para los conceptos que se concedieron.
En caso de que no se justifique debidamente la aplicación de la ayuda a la finalidad para la que ha sido concedida, se iniciará el correspondiente procedimiento de reintegro para reclamar las cantidades indebidamente abonadas
NOIZ ESKA DAITEKE?
GIZARTE LARRIALDIKO LAGUNTZAK IZAPIDETZEKO EPEA (sarrera-erregistroa emanda):
2022KO OTSAILAREN 28TIK 2022KO URRIAREN 21ERA ARTE
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
PLAZO DE TRAMITACION DE AYUDAS DE EMERGENCIA SOCIAL, con registro de entrada:
DEL 28 DE FEBRERO DE 2022 AL 21 DE OCTUBRE DE 2022
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
https://www.uribekosta.eus/es-ES/Paginas/ProteccionDatos.aspx