Azken eguneraketa: 2022-06-09 09:33:47 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
KONTS1ID: 214 |
Kontsumo-arloko kontsultakConsultas en materia de consumo |
---|
ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Zerbitzu honetan, kontsumo-arloko informazioa eskatu edo kontsultak egin daitezke.
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Solicitudes de información o consultas en materia de consumo.
NORK ESKA DEZAKE?
Ondasunak erosi edo zerbitzuak erabiltzen dituzten pertsonak, betiere haiek badira amaierako hartzaileak.
Horretarako, erroldatuta egon behar da Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea osatzen duten udalen batean: Barrika, Berango, Gorliz, Lemoiz, Plentzia, Sopela edo Urdulizen.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Las personas que adquieren bienes y/o utilizan servicios siempre que lo hagan como destinatarias finales.
Personas que se encuentren empadronadas en alguno de los municipios que conforman la Mancomunidad de Uribe Kosta: Barrika, Berango, Gorliz, Lemoiz, Plentzia, Sopela y Urduliz
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
Eskatzaileak, kasua hobeto ulertarazteko eta kontsultari erantzunik onena eman ahal izateko, beharrezkotzat jotzen duena: aurrekontuak, fakturak, erosketa-tiketak, kontratuak, publizitatea, argazkiak eta abar.
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
La que la persona solicitante considere necesaria para conocer el caso y dar una mejor respuesta a la consulta: presupuestos, facturas, tickets de compra, contratos, publicidad, fotografías, etc.
NON ESKATU BEHAR DA?
Aurrez aurre:
Uribe Kostako herrietan eskaintzen da arreta, herri bakoitzari dagozkion egunetan.
SOPELA
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea
Gatzarriñe, 4
48600 - Sopela
Ordutegia: astelehen, asteazken eta ostiraletan, 09:00etatik 14:00etara.
BERANGO
Berangoko Udala
Elexalde Plaza, 3
48640 - Berango
Ordutegia: astearte eta ostegunetan, 09:00etatik 14:00etara.
GORLIZ
Udaltzaingoa
Aldai Kalea, z/g
48630 - Gorliz
Ordutegia: ostiraletan, 09:00etatik 14:00etara.
PLENTZIA
Plentziako Udala
Astillero Plaza, 1
48620 - Plentzia
Ordutegia: astelehenetan, 09:00etatik 14:00etara.
URDULIZ
Jubilatuen Etxea
Aita Gotzon, 18
48610 - Urduliz
Ordutegia: asteazkenetan, 09:00etatik 14:00etara.
BARRIKA:
Barrikako Udala
Udaletxeko Bidea, 6
48650 - Barrika
Ordutegia: astearteetan, 12:30etatik 14:00etara.
LEMOIZ:
Lemoizko Udala
Urizar auzoa, 56
48620 - Lemoiz
Ordutegia: astearteetan, 10:30etatik 12:00etara.
Argibide gehiagorako:
Telef.: 946579281 (08:00etatik 14:00etara)
Posta elektronikoa: omic1@uribekosta.eus eta omic2@uribekosta.eus
Web-orria: www.uribekosta.eus
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Presencialmente:
Se atiende en cada municipio de Uribe Kosta con cita previa en los días designados.
SOPELA
Mancomunidad de Servicios de Uribe Kosta
Gatzarriñe, 4
48600 - Sopela
Horario: lunes, miércoles y viernes de 9.00 a 14.00 horas.
BERANGO
Ayuntamiento de Berango
Elexalde Plaza, 3
48640 - Berango
Horario: martes y jueves de 9.00 a 14.00 horas.
GORLIZ
Udaltzaingoa
Aldai Kalea, s/n
48630 - Gorliz
Horario: viernes de 9.00 a 14.00 horas.
PLENTZIA
Ayuntamiento de Plentzia
Astillero Plaza, 1
48620 - Plentzia
Horario: lunes de 9.00 a 14.00 horas.
URDULIZ
Hogar del Jubilado
Aita Gotzon, 18
48610 - Urduliz
Horario: miércoles de 9.00 a 14.00 horas.
BARRIKA:
Ayuntamiento de Barrika
Udaletxeko Bidea, 6
48650 - Barrika
Horario: martes de 12.30 a 14.00 horas.
LEMOIZ:
Ayuntamiento de Lemoiz
Barrio Urizar, 56
48620 - Lemoiz
Horario: martes de 10.30 a 12.00 horas.
Ampliar información:
Teléf.: 946579281 (de 8.00 a 14.00 horas)
email: omic1@uribekosta.eus y omic2@uribekosta.eus
Página web: www.uribekosta.eus
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak bere gain hartzen du kostua
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Mancomunidad de Servicios de Uribe Kosta
PROZEDURAREN EPEA
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
ARAUDI APLIKAGARRIA
6/2003 Legea, abenduaren 22koa, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Estatutuarena. Aldaketak: 9/2007 Legearen, 7/2008 Legearen eta 2/2012 Legearen bidez.
142/2014 Dekretua, uztailaren 1ekoa, Kontsumoko erreklamazio-orriei eta kontsumitzaileen eta erabiltzaileen kexa, erreklamazio eta salaketei erantzuteko prozedurari buruzkoa.
1/2007 Legegintzako Errege Dekretua, azaroaren 16koa, kontsumitzaile eta erabiltzaileak babesteko Lege Orokorraren eta beste lege osagarri batzuen testu bategina onartzen duena.
NORMATIVA APLICABLE
Ley 6/2003, de 22 de diciembre, de Estatuto de las personas consumidoras y usuarias. Modificada por la Ley 9/2007, la Ley 7/2008 y la Ley 2/2012.
Decreto 142/2014, de 1 de julio, de hojas de reclamaciones de consumo y del procedimiento de atención de quejas, reclamaciones y denuncias de las personas consumidoras y usuarias.
Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios y otras leyes complementarias.
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
- Dokumentazioa KIUBen jasotzea.
- Kontsulta Kontsumobiden erregistratzea.
- Egindako kontsultaren erantzuna interesdunari jakinaraztea, aukeratu duen eraren bidez.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
- Recepción de la documentación en la OMIC.
- Registro de la consulta en Kontsumobide.
- Comunicación de la respuesta a la consulta realizada, por el canal elegido.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
OHARRAK
Honako kasu hauetan ezin dira KIUBeko zerbitzuak erabili:
- Amaierako hartzaileak izan gabe, ondasunak edo zerbitzuak erosi, biltegiratu, erabili edo kontsumitzen dituzten pertsonak direnean.
- Partikularren arteko harreman pribatuak direnean.
- Bide judizialean hasitako gaiak edo epai judiziala jaso dutenak direnean.
- Erreklamazioa administrazio publiko baten aurkakoa denean.
OBSERVACIONES
No pueden utilizar los servicios de la O.M.I.C. en los siguientes casos:
- Aquellas personas que adquieran, almacenen, utilicen o consuman bienes y servicios sin ser destinatarios finales.
- Cuando se trate de relaciones privadas entre particulares.
- En cuestiones iniciadas en vía judicial o en las que haya recaído sentencia judicial.
- Cuando la reclamación sea contra una administración pública.
NOIZ ESKA DAITEKE?
Noiznahi
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
En cualquier momento.
ARGIBIDEAK JASOTZEKO
KONTSUMOBIDE – KONTSUMOAREN EUSKAL INSTITUTUA
Errekalde zumarkalea, 39A
48008 Bilbao
Telef.: 900840120
email: kontsumobide@kontsumobide.eus
ARARTEKO (Administrazio publikoekin zerikusia duten gaietarako)
Albia eraikina
San Vicente 8, 11.
48001 Bilbao
Telef.: 944 23 44 09
email: arartekoa@ararteko.eus
BIZILAGUN (jabeen erkidegoekin eta etxebizitza-alokairuekin zerikusia duten gaietarako)
Gran Vía, 85
48011 Bilbao
Telef.: 012 (doakoa)
KONTSUMOKO EUSKAL ERAKUNDEAK
Euskadiko Kontsumitzaile eta erabiltzaileen Elkartea (EKA-ACUV): José María
Olavarri, 6 - 2., 10. bulegoa, 48001 Bilbao. Telefonoa: 944168506.
FACUA-Euskadi, Asociación de Consumidores y Usuarios en Acción: Barrenkale
Barrena, 5 - behea, 48005 Bilbao. Telefonoa: 688954954.
Euskadiko Kontsumo Orientabiderako Famili Elkartea (ASCOFA): Ledesma, 10 bis -
4., 1. bulegoa 48001 Bilbao. Telefonoa: 944752239.
Bizkaiko Kontsumitzaileen Elkartea (BKE): Ledesma, 10 bis - 4., 1. bulegoa. 1. 48001
Bilbao. Teléfono: 944246420.
Euskadiko Kontsumitzaileen Federazioa (EKE-FCE): Ledesma, 10 bis - 4., 1. bulegoa
48001 Bilbao. Telefonoa: 944246420.
Bizkaiko Kontsumitzaileen Elkarte Probintziala (UCE-EHKB): Errekalde zumarkalea,
31 - 1. ezk. 48009 Bilbao. Telefonoa: 944215559.
INFORMACIÓN
KONTSUMOBIDE – INSTITUTO VASCO DE CONSUMO
Alameda Recalde, 39A
48008 Bilbao
Teléf.: 900840120
email: kontsumobide@kontsumobide.eus
ARARTEKO (Asuntos relacionados con las Administraciones Públicas)
Edificio Albia
San Vicente 8, 11º
48001 Bilbao
Teléf.: 944 23 44 09
email: arartekoa@ararteko.eus
BIZILAGUN (Asuntos relacionados con Comunidades de Propietarios y alquiler de vivienda)
Gran Vía, 85
48011 Bilbao
Teléf.: 012 (gratuito)
ORGANIZACIONES VASCAS DE CONSUMO
Asociación de Personas Consumidoras y Usuarias Vasca (EKA-ACUV): José María
Olavarri, 6 - 2º, dpto. 10. 48001 Bilbao. Teléfono: 944168506.
FACUA-Euskadi, Asociación de Consumidores y Usuarios en Acción: Barrenkale
Barrena, 5 - behea, 48005 Bilbao. Teléfono: 688954954.
Asociación Familiar para la Orientación del Consumo (ASCOFA): Ledesma, 10 bis -
4º, dpto. 1. 48001 Bilbao. Teléfono: 944752239.
Asociación Vizcaína de Consumidores (BKE): Ledesma, 10 bis - 4º, dpto. 1. 48001
Bilbao. Teléfono: 944246420.
Federación de Consumidores de Euskadi (EKE-FCE): Ledesma, 10 bis - 4º, dpto. 1.
48001 Bilbao. Teléfono: 944246420.
Unión de Consumidores Provincial de Bizkaia (UCE-EHKB): Alameda de Recalde,
31 - 1º izq. 48009 Bilbao. Teléfono: 944215559.
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
https://www.uribekosta.eus/es-ES/Paginas/ProteccionDatos.aspx