Ulima actualización: 2022-06-14 11:13:21 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.22ID: 234 |
Eguneko arreta emateko zerbitzurako dirulaguntzaSubvención para Servicio de Atención Diurna |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Dirulaguntza bat da, zeinaren bidez ordaintzen baita eguneko arretako zentroko plazaren gastuaren zati bat.
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Subvención destinada a sufragar en parte el gasto de la plaza en el centro de atención diurna.
NORK ESKA DEZAKE?
Prestazioa eskuratzeko baldintzak:
- Urtebete lehenagotik Uribe Kostako Mankomunitateko udalen batean erroldatuta egotea.
- Gutxieneko adina: 60 urte.
- I. graduko mendetasun ertainaren kalifikazioa: 39 puntu, gehienez.
- Foru-sareko erakunde batean plaza izatea, Mankomunitateko udalek osatzen duten lurralde-mugartean kokatua.
- Baldintza ekonomikoak betetzea (eskatzailearen ondare higigarriaren zenbatekoa ez izatea kide bakar baten diru-sarrerak bermatzeko urteko errentaren halako lau).
- Balorazio teknikoa behar du
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Requisitos para acceder a la prestación:
- Estar empadronado/a con un año de antelación en alguno de los municipios de la Mancomunidad Uribe Kosta.
- Edad mínima 60 años
- Calificación dependencia moderada grado I, hasta 39 puntos
- Tener plaza en organismo de la red foral, de ubicación en el término territorial que conforman los municipios de la Mancomunidad.
- Cumplir requisitos económicos (que el importe del patrimonio mobiliario del solicitante, no exceda la cifra equivalente a cuatro veces la renta de garantía de ingresos anual para un único miembro)
- Sujeto a valoración técnica
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
- GZ.22 Adinekoentzako eguneko arreta-zerbitzuari lotutako prestazioa eskatzeko inprimakia
- EO-02 Ahalordea
- Oinarrizko Gizarte Zerbitzuek sarbide-baldintzak eta premia larria egiaztatzeko behar dituzten bestelakoak, dagokion txostena egiteko behar direnak
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
- GZ.22 Impreso de solicitud de prestación vinculada al servicio de atención diurna para personas mayores
- EO-02 Apoderamiento
- Otros que los SSB precisen para la comprobación tanto de los requisitos de acceso como de la situación de urgencia que permitan elaborar el informe pertinente
NON ESKATU BEHAR DA?
Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,
Aurrez aurreko arreta: 9:00etatik 14:00etara, hitzorduarekin
Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).
- BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
- BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
- PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Atención telefónica: 94 676 26 74 y 94 676 39 99,
Presencialmente: Cita previa de 9:00 a 14:00 horas
Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4
- BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
- BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- GORLIZ, Edif. policía municipal, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
- PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak bere gain hartzen du kostua.
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 3 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
- Eskaera eta dokumentazioa jaso, eskaneatu eta erregistratzea
- Hitzordua gizarte-langilearekin
Eguneko arreta-zerbitzuari lotutako diru-laguntzari buruzko informazioa ematen da, eta bertan beharraren balorazio teknikoa egiten da.
Mankomunitateko organo eskudunari proposamen teknikoa egin ondoren, Lehendakaritzaren Dekretua eman zen.
Pertsonak jakinarazpen arrazoitu bat jasoko du bere etxean, eskatutako diru-laguntza eman edo ez, emandako zenbatekoa eta justifikatzeko epea adierazita.
Eguneko arreta-zentroko egonaldiaren hileko faktura aurkeztuko zaie administrariei Sopelako Mankomunitatearen egoitzan, Gatzarriñe kalean.
Justifikazioaren ondoren, emandako diru-laguntzaren ordainketa formalizatuko da.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
- Recogida, escaneo y registro de la solicitud y documentación.
- Cita con trabajador/a social
Se facilita la información relativa a la subvención vinculada al servicio de atención diurna y donde se efectúa la valoración técnica de necesidad
Tras la propuesta técnica al órgano competente de la Mancomunidad, se emite resolución -Decreto de Presidencia.
La persona recibirá en su domicilio una notificación motivada que incluirá la concesión o denegación de la subvención solicitada, la cuantía concedida y el plazo de justificación.
La presentación de la factura mensual de la estancia en centro de atención diurna, se presentará al personal administrativo en la sede de la Mancomunidad Sopela C/ Gatzarriñe.
Tras la justificación se formalizará el abono de la subvención concedida.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
NOIZ ESKA DAITEKE?
Eskaerak berritzeko epea: urteko lehenengo hiruhilekoa
Eskaera berriak aurkezteko epea: noiznahi
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
Plazo de tramitación: primer trimestre del año para renovaciones
Nuevas socilitudes: en cualquier momento
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
https://www.uribekosta.eus/es-ES/Paginas/ProteccionDatos.aspx