Ulima actualización: 2022-06-14 11:12:07 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.13ID: 235 |
Umeen eta nerabeen babesgabetasuna baloratzea (BALORA)Valoración de la desprotección, a la infancia y la adolescencia, (BALORA) |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Tresna bat da BALORA, eta haren bidez baloratzen da norainokoa den umeen eta nerabeen arrisku-egoera edo babesgabetasun-egoera.
Haurraren edo nerabearen garapenerako kaltegarritzat jotzen diren egoeren balorazioa.
Arrisku-egoera agertuko da, gizartearen, familiaren edo adingabearen beraren gorabeheren ondorioz, adingabearen garapena eta ongizatea mugatuta edo kaltetuta gertatzen badira, eta gurasoek, tutoreek edo zaintzaileek ez badituzte beren gain hartzen haurraren edo nerabearen garapen egokia bermatu ahal izateko
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Instrumento para la valoración de la gravedad de las situaciones de riesgo y desamparo a la Infancia y adolescencia.
Valoración de situaciones que se considera perjudican el desarrollo personal o social del niño, niña o adolescente.
Aparece una situación de riesgo cuando el desarrollo y el bienestar de la persona menor de edad se ve limitado o perjudicado a consecuencia de circunstancias de carácter personal, social o familiar y los padres y madres, tutores o guardadores no asumen o pueden no asumir completamente sus responsabilidades para asegurar el normal desarrollo del niño, niña o adolescente.
NORK ESKA DEZAKE?
Uribe Kostako Mankomunitateko udalerriren batean erroldatuta dauden pertsona edo familia interesdunek eskatuta: familiako kideren batek onartu behar du zailtasunak dituela eta laguntza profesionala eskatu behar du.
Mankomunitateak bere kabuz:
Hirugarren batzuek (ikastetxeek, osasun zentroek, poliziak, udal zerbitzuek, bizilagunek...) gizarte zerbitzuei arrisku-egoeren berri eman ondoren.
Gizarte Ekintza Sailak arrisku-egoeraren bat detektatu ondoren.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
A solicitud de las personas o familias interesadas empadronadas en algún municipio de la Mancomunidad uribe Kosta: familias en las que alguno de sus miembros admita tener dificultades y solicite ayuda profesional.
De oficio:
Tras la recepción de una notificación de posibles situaciones de riesgo a los servicios sociales por parte de terceros (centros escolares, centros de salud, policía, servicios municipales, vecinos etc.)
Tras la detección de una posible situación de riesgo por parte del Departamento de Acción Social.
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
Ez du dokumentazio espezifikorik behar.
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
No necesita documentación específica
NON ESKATU BEHAR DA?
Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,
Aurrez aurreko arreta: 9:00etatik 14:00etara, hitzorduarekin
Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).
- BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
- BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
- PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Atención telefónica: 94 676 26 74 y 94 676 39 99,
Presencialmente: Cita previa de 9:00 a 14:00 horas
Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4
- BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
- BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- GORLIZ, Edif. policía municipal, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
- PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak bere gain hartzen du kostua.
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aldekoa, baldin eta planeamenduaren eta legediaren aurkakoa ez bada.
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 3 meses
Carácter del silencio administrativo: Positivo, siempre y cuando no contraríe la legislación y el planeamiento.
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
Dokumentuak jaso, eskaneatu, egiaztatu eta erregistratzea
Gizarte- eta familia-egoera ikertzea, helburu hauekin:
Arrisku-egoera dagoela egiaztatzea.
Larritasunaren balorazioa egitea; berriro gertatu ote daitekeen aztertzea, eta haurraren edo nerabearen osasuna edo bizia arriskuan ote dagoen aztertzea.
Larrialdiko babes-neurriak hartu behar ote diren aztertzea, eta beharrik izanez gero, hartzea.
Arrisku-egoeraren ebaluazioa edo balorazioa egitea, helburu hauekin:
Arrisku egoera edo babes gabezia egoera zertatik datorren eta zergatik mantentzen den zehaztea, hala nola, iturburua norberarengan, familian edo gizartean ote dagoen zehaztea. Aldi berean, familiaren antolamenduaren aldeko arloak zeintzuk diren zehaztea.
Haurraren garapen fisikoan, psikologikoan eta/edo sozialean arrisku edo babes gabezia egoeraren ondorioak zeintzuk izan diren zehaztea.
Haurraren eta familiaren tratamendurako eta laguntzarako beharrak zeintzuk diren zehaztea.
Gurasoek edo legezko arduradunek guraso izateko gaikuntzarik ote duten zehaztea.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
Recepción, escaneo, acreditación y registro de los documentos.
Realización de la investigación de la situación socio-familiar con el objetivo de:
Verificar la existencia de la situación de riesgo.
Valorar su gravedad, sus posibilidades de repetición, y el peligro que corren la salud e integridad básicas de los niños, niñas y/o adolescentes objeto de protección.
Valorar la necesidad de adoptar medidas de protección de urgencia, y adoptarlas en caso preciso.
Realización de la evaluación/valoración de la situación de riesgo con el objetivo de:
Identificar los factores individuales, familiares y sociales que pueden estar relacionados con el origen y mantenimiento de la situación de riesgo o desprotección, así como los aspectos positivos del funcionamiento familiar.
Valorar cuáles han sido las consecuencias de la situación de riesgo o desprotección en el proceso de desarrollo físico, cognitivo, psicológico y/o social del niño/a.
Determinar cuáles son las necesidades de tratamiento y apoyo del niño/a y su familia.
Determinar el pronóstico para la capacitación de los padres/responsables legales.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
OHARRAK
Arrisku-egoeraren balorazioa egin ondoren, egiaztatzen bada arrisku edo babes gabetasun egoera larria edo oso larria dela, udaleko gizarte zerbitzuek espedientea Bizkaiko Foru Aldundira bideratuko dute, Aldundiak baitu eskumena larrialdi handiko kasuetan.
OBSERVACIONES
Si de la valoración de la situación de riesgo se concluyera la existencia de una situación de riesgo elevado o muy elevado de desamparo, los servicios sociales municipales derivarán el expediente a la Diputación Foral de Bizkaia, entidad competente en los casos de mayor gravedad.
NOIZ ESKA DAITEKE?
Noiznahi
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
En cualquier momento
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
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