Azken eguneraketa: 2022-06-14 11:12:37 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.14ID: 236 |
Gizarte-gaietarako erroldatzea, helbide fiktizioanEmpadronamiento Social en domicilio ficticio |
---|
ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Gizarte-gaietarako erroldatze-prestazioa baliabide subsidiarioa eta salbuespenezkoa da, aukera ematen duena zerbitzu edo baliabide publikoetara iristeko.
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
La figura del padrón social se configura como un recurso subsidiario y excepcional, que posibilita el acceso a servicios/recursos públicos
NORK ESKA DEZAKE?
Prestazioa eskuratzeko baldintzak:
- Adinez nagusia izatea; edo adingabekoa, legezko emantzipazioarekin
- Inongo udaletan erroldatuta ez egotea, edo ofiziozko bajaren espedientean sartuta egotea.
- Normalean, Uribe Kostako Mankomunitatea osatzen duten udalerri batetik bestera ibiltzea, gutxienez gizarte-errolda egin baino 3 hilabete lehenagotik.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Requisitos para acceder a la prestación:
- Ser mayor de edad, o menor con emancipación legal.
- No estar empadronado/a en ningún municipio o encontrase incurso en expediente de baja de oficio
- Permanecer transitando, de manera habitual, entre los municipios integrados en la Mancomunidad Uribe Kosta durante al menos 3 meses de duración, inmediatamente anteriores a la fecha de P.S.
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
Prestazioa lortzeko baldintzak egiaztatzeko behar diren bestelako dokumentuak
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
Otra documentación que se precise para contrastar los requsitos de acceso
NON ESKATU BEHAR DA?
Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,
Aurrez aurreko arreta: 9:00etatik 14:00etara, hitzorduarekin
Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).
- BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
- BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
- PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Atención telefónica: 94 676 26 74 y 94 676 39 99,
Presencialmente: Cita previa de 9:00 a 14:00 horas
Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4
- BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
- BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- GORLIZ, Edif. policía municipal, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
- PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak bere gain hartzen du kostua.
¿CUÁNTO CUESTA?
Coste asumido por la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 3 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
- Eskaera eta dokumentazioa jaso, eskaneatu eta erregistratzea.
- Hitzordua gizarte-langilearekin
Gizarte-langilearekin hitzordua jarrita, sartzeko baldintza administratiboak eta teknikoak egiaztatzen dira.
Proposamen-txosten bat egingo da, Udal Estatistika Sailera posta elektronikoz bidaltzeko.
Prozeduraren ebazpena jaso ondoren, erabiltzailea Sopelako Udalera joango da errolda formalizatzera, eta gizarte-zerbitzuei jakinaraziko die inskripzio-eskaera formalizatu dela.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
- Recogida, escaneo y registro de la solicitud y documentación.
- Cita con trabajador/a social
En cita con la/el trabajador/a social se realiza la comprobación de requisitos administrativos y técnicos de acceso.
Se emitirá un informe-propuesta a remitir por correo electrónico al departamento de estadística municipal.
Tras recibir la resolución del procedimiento, la persona usuaria acudirá al Ayuntamiento de Sopela a formalizar el empadronamiento e informará a los servicios sociales de la formalización de la solicitud de inscripción.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
NOIZ ESKA DAITEKE?
Noiznahi
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
En cualquier momento
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
https://www.uribekosta.eus/es-ES/Paginas/ProteccionDatos.aspx