Ulima actualización: 2022-06-21 13:00:05 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
IDAZ 02ID: 34 |
Kalteen erreklamazioa, Mankomunitatearen ondare-erantzukizunagatikReclamaciones de daños por responsabilidad patrimonial |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Kalte-ordainaren erreklamazioa, Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateari zuzendua, ondasun edo pertsona partikularretan lesioak eragiteagatik, betiere kalte horiek Mankomunitateak eskaintzen dituen zerbitzu publikoen funtzionamendu normal edo anormalaren ondorio badira.
Kalte-ordainerako eskubidetik kanpo geratzen dira ezinbesteko kasuak, edo partikularrak legez jasan behar dituen kalteak.
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Reclamación de indemnización dirigida a la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta por lesiones en bienes o personas particulares, siempre que sean consecuencia del funcionamiento normal o anormal de los servicios públicos que ofrece la Mancomunidad.
Quedan excluidos del derecho a indemnización los casos de fuerza mayor o los daños que la persona particular tenga deber jurídico de soportar.
NORK ESKA DEZAKE?
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak eskaintzen duen zerbitzu publikoaren funtzionamenduaren ondorioz, beren ondasun edo eskubideetan lesioa edo kaltea jasan duten pertsona fisiko edo juridikoak (edo haien ordezkariak).
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Las personas físicas o jurídicas (o sus representantes), que hayan sufrido una lesión o daño en cualquiera de sus bienes o derechos, consecuencia del funcionamiento del servicio público que ofrece la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta.
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
- Interesdunek egiten duten eskaeran, ondoko alderdi hauek zehaztu beharko dira: egindako lesioak; lesioen eta zerbitzu publikoaren funtzionamenduaren arteko ustezko kausalitate erlazioa; eta ondare erantzukizunaren ebaluazio ekonomikoa (ahal bada). Bestalde, erreklamazioarekin batera aurkeztu beharko dira diren alegazio guztiak, bidezkotzat jotzen diren dokumentuak nahiz informazioak eta froga proposamena. Erreklamatzaileak, halaber, erabili nahi dituen baliabideak zehaztu beharko ditu.
- Ordezkaritza idazkia (hala badagokio)
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
- En la solicitud que realicen las personas interesadas se deberán especificar las lesiones producidas, la presunta relación de causalidad entre éstas y el funcionamiento del servicio público, la evaluación económica de la responsabilidad patrimonial, si fuera posible, e irá acompañada de cuentas alegaciones, documentos e informaciones se estimen oportunos y de la proposición de prueba, concretando los medios de que pretenda valerse la persona reclamante.
- Escrito de representación (si corresponde)
NON ESKATU BEHAR DA?
Aurrez aurre:
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea-Ekogune
Gatzarriñe 4, 48600 Sopela
Ordutegia: 9:00-14:00
94 657 92 80
Telematikoki:
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Presencial:
Oficina de la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta- Ekogune
Gatzarriñe 4, 48600 Sopela
Horario: 9:00-14:00
94 657 92 80
Telematicamente:
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Mankomunitateak bere gain hartzen du kostua.
¿CUÁNTO CUESTA?
El coste es asumido por la Mancomunidad.
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 6 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 6 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
Ondare erantzukizuneko prozedura Udalak berak hasiko du ofizioz edo bestela herritarrak erreklamazioaren bidez.
Izapideak:
- Alkatetza ebazpena, prozedurari ofizioz ekiten diona, edota aurkeztutako erreklamazioa izapidetzeko onartuz espedienteari hasiera ematen diona.
- Ustezko lesioa sortu duen zerbitzuaren teknikari arduradunaren txostena, egitatearen zirkunstantziak azaltzen dituena. 10 baliodun eguneko epea.
- Hala badagokio, ofizioz edota interesdunak hala eskaturik, frogaldia hastea, 10 eta 30 egun bitartekoa.
- Entzunaldiaren izapidea, gutxienez 10 baliodun egun eta gehienez 15, alegazioak edo dokumentuak aurkezteko.
- Instruktorearen ebazpen proposamena.
- Alkatetzaren ebazpena erreklamazioa baietsi edo ezesten duena, baldin eta erreklamatzen den diru-kopurua 18.000,00 eurotik azpikoa bada, edota kopuru hori gaindituz gero, espedientea Batzorde Juridiko Aholkulariari igortzea onartzen duena.
18.000,00€ko muga gaindituz gero, Batzorde Juridiko Aholkulariaren nahitaezko irizpena, azaroaren 24ko 9/2004 Legeko 3.1.k)-n ezarritakoari jarraiki.
- Behin betiko ebazpena.
- Ebazpenaren jakinarazpena.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
El procedimiento de responsabilidad patrimonial se iniciará de oficio por el propio Ayuntamiento o por reclamación de particular.
Trámites:
- Resolución de Alcaldía dando inicio al procedimiento de oficio o admitiendo a trámite la reclamación e iniciando el expediente.
- Informe del/a técnico/a responsable del servicio causante de la presunta lesión exponiendo las circunstancias del hecho. Plazo de 10 días hábiles.
- En su caso, de oficio o a petición de la persona interesada, apertura de periodo de prueba, de entre 10 y 30 días.
- Trámite de audiencia por plazo no inferior a diez días hábiles ni superior a 15 días hábiles para la presentación de alegaciones o documentos.
- Propuesta de resolución del/a instructor/a.
- Resolución de Alcaldía estimando o desestimando la solicitud, en caso de que la cuantía reclamada no supere los 18.000,00€, o aprobando la remisión del expediente a la Comisión Jurídica Asesora (COJUA) si supera la citada cantidad.
En caso de que supere los 18.000,00€, dictamen preceptivo de la Comisión Jurídica Asesora (COJUA), de acuerdo con lo establecido en el art. 3.1.k) de la Ley 9/2004, de 24 de noviembre.
- Resolución definitiva
- Notificación de la resolución.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
OHARRAK
Erreklamatzeko epeak:
Urtebete, kalteak sortu diren egunetik zenbatuta
Kalte fisikoak badira, epea sendatze egunetik edo mediku altaren egunetik zenbatzen da.
OBSERVACIONES
Plazos de reclamación:
Un año, a contar desde la fecha de los daños.
Si se trata de daños físicos, el plazo cuenta desde la fecha de curación y/o alta médica.
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
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