Azken eguneraketa: 2022-06-09 11:11:44 | ||
Uribe Kosta MankomunitateaP4800019D |
GZ.02ID: 88 |
Etxez etxeko laguntza-zerbitzuaServicio de ayuda a domicilio |
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ZER DA? ZERTARAKO DA? BALDINTZARIK?
Etxeko lanetan eta norberaren zaintzan laguntzeko zerbitzua da. Zerbitzu honen bidez, mendekotasun-egoeran edo mendekotasun-arriskuan dauden pertsonek laguntza jasotzen dute nor bere etxean bizi ahal izateko.
¿QUÉ ES? ¿PARA QUÉ? ¿CONDICIONES?
Ayuda de atención doméstica y personal que posibilite el desenvolvimiento en el propio domicilio a personas en situación de dependencia o riesgo de dependencia.
NORK ESKA DEZAKE?
Kasuan kasuko udalean erroldatutako pertsonak, baldin eta, eskaera egiten den egunean, zerbitzua eman behar den helbidean bizi badira.
Etxeko lanetan laguntzeko prestazioa jasotzeko, ezinbestekoa da norberaren zaintzako arreta jasotzea edo mendekotasun-arriskuan egotea.
Salbuespenez, behar larri-larriko kasuei erantzuteko, gizarte-zerbitzuek prestazioa berehala hastea proposatuko dute.
¿QUIÉN LO PUEDE SOLICITAR?
Personas empadronadas y con residencia en el domicilio en el que solicita el servicio a la fecha de la solicitud.
Sólo podrán acceder a atención doméstica quien reciba atención personal o se encuentren en riesgo de dependencia.
De manera excepcional y para atender casos de extrema y urgente necesidad, los servicios sociales propondrán el inicio e inmediata concesión de la prestación
AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK
- Txosten medikoak, normalizatutako ereduaren arabera
- Hala badagokio, bidezkotzat jotzen diren bestelako agiriak
DOCUMENTACIÓN A APORTAR
- Informes médicos, según modelo normalizado.
- En su caso, otros documentos que se consideren oportunos.
NON ESKATU BEHAR DA?
Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,
Aurrez aurre: 9:00etatik 14:00etara; aurretiko hitzordua behar da
Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).
- BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
- BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
- PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
- SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
- URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara
¿DÓNDE SE SOLICITA?
Atención telefónica: 94 676 26 74 y 94 676 39 99,
Presencialmente: Cita previa de 9:00 a 14:00 horas
Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4
- BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
- BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- GORLIZ, Edif. policía municipal, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
- PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
- URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas
ZEIN DA BERE KOSTUA?
Prezio publikoa arautzen duen ordenantzaren arabera
- Honako irizpide hauen arabera:
a) Familia-unitate naturalaren baliabide ekonomikoak. Onuradunek egin beharreko ekarpenaren muga zerbitzuaren benetako kostua izango da.
b) Zerbitzuaren kostua.
c) Erabiltzaileak zerbitzua zenbateraino erabiltzen duen.
¿CUÁNTO CUESTA?
Sujeto a precio público, según Ordenanza reguladora
- En función de los siguientes criterios:
a) Los recursos económicos de la Unidad Familia Natural teniendo como límite de su aportación el coste real del servicio.
b) El coste del servicio.
c) El grado de utilización del servicio por la persona usuaria.
PROZEDURAREN EPEA
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
PLAZO DEL PROCEDIMIENTO
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 3 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
ARAUDI APLIKAGARRIA
NORMATIVA APLICABLE
ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA
- Dokumentuak jaso, eskaneatu, egiaztatu eta erregistratzea.
- Hala badagokio, agiriak zuzentzeko errekerimendua
- Bisita etxean.
- Gizarte-langilearen txostena/proposamena.
- Organo eskudunari bidaltzea, ebazpena eman dezan
- Interesdunari jakinaraztea.
PROCEDIMIENTO A SEGUIR DESPUÉS DE LA SOLICITUD
- Recepción, escaneo, acreditación, y registro de los documentos.
- requerimiento de subsanacion de documentación en su caso
- Visita en el domicilio.
- Informe/propuesta del/la trabajador/a social.
- Remisión al órgano competente para su resolución
- Notificación a la persona interesada.
NORK ONARTU BEHAR DU?
¿QUIÉN LO APRUEBA?
OHARRAK
Zerbitzuko onuradunek, botiken erabilera optimizatzeko, baliatu ahal izango dute Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatearen eta Bizkaiko Farmazilarien Elkargoaren artean sinatutako lankidetza-hitzarmena.
OBSERVACIONES
Las personas usuarias del servicio podrán incorporarse al convenio de colaboración firmado entre la Mancomunidad de Servicios uribe Kosta y el Colegio de Farmacéuticos de Bizkaia para optimizar el uso de los medicamentos
NOIZ ESKA DAITEKE?
Noiznahi
CUÁNDO SE PUEDE SOLICITAR
En cualquier momento
Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa
Arduraduna
Uribe kostako zerbitzu makomunitatea
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Datu babeseko delegatuaren kontaktua
dpd@uribekosta.eus
Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea
Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik
Iraupena:
Ezarritako legezko epea
Legitimazioa
Udal-eskumena baliatuz
Eskubideak
Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala
Jatorria
Inprimakia
Informazio gehigarria
Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:
Información básica sobre protección de datos
Responsable
Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta
Gatzarrine,4 48600-Sopela
Contacto de la persona delegada de protección de datos
dpd@uribekosta.eus
Finalidad:Tramitación interna de expedientes
Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Duración:
Plazo legal establecido
Legitimación
Por ejercicio de competencia municipal
Destinatarios
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.
Derechos
Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional
Procedencia
Formulario
Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
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