Azken eguneraketa: 2022-06-09 11:38:48

Uribe Kosta Mankomunitatea

P4800019D

GZ.10

ID: 94

Mendekotasuna baloratzea

Valoración de dependencia

Prozedura honen bidez gradutan baloratzen da hirugarren pertsonen mendekotasun-egoera, edo eguneroko bizitzako oinarrizko jarduera iraunkorrak egiteko laguntza garrantzitsuak.

Sistemaren zerbitzuak eta prestazioak jaso ahal izateko, aldez aurretik mendekotasun-maila aitortuta eduki behar da. Beraz, aurretik bete beharreko baldintza da.

Procedimiento por el que se valora en grados, la situación de dependencia de terceras personas o ayudas importantes para realizar actividades básicas de la vida diaria, con carácter permanente, en que se encuentran las personas.

El reconocimiento del grado de la dependencia es el requisito previo necesario para poder acceder a servicios y prestaciones del sistema 

Europako edozein herritarrek, baldintza hauek betetzen baditu:

- Estatuan bost urtez bizi izana izatea, eta horietatik bi eskaera egin aurreko bi urteetan. Bost urtetik beherako adingabeak badira, zaintza eta babesa eskaintzen dizkionak bete beharko du epe horretan estatuan bizi izanaren baldintza.
- Eskaera egin denean Bizkaiko Lurralde Historikoan erroldatuta egotea, eta, kasu honetan, Urike Kostako Mankomunitateko udalen batean. Baldintza horretatik kanpo egongo dira atzerritik itzulitako honako hauek: espainiar nazionalitatea izanik, atzerrian gutxienez hamar urtez bizi izan direnak, azken administrazio-egoitza Bizkaian izan badute. 

Ciudadanos/as europeos/as que cumplan los siguientes resquisitos:
- Haber residido en territorio estatal durante cinco años de los cuales dos, deberán ser inmediatamente anteriores a la fecha de solicitud. En el caso de menores de cinco años, el período de residencia se exigirá a quien ejerza la guarda y custodia.
- Estar empadronado/a en el Territorio Histórico de Bizkaia, en el momento de la solicitud en algún municipio de la Mancomunidad Uribe Kosta, Barrika, Berango, Gorliz, Lemoiz, Plentzia, Sopela, Urdulizen, excepto para los supuestos de retorno de: personas con nacionalidad española, residentes en el extranjero, al menos durante los últimos diez años, con última vecindad administrativa en Bizkaia. 

 

  • 18 urtetik beherakoak direnean, familia-liburua, edo ahaidetasun-harremana frogatzen duen agiria
  • Legezko ezgaitasuna denean, legezko ordezkaritza frogatzen duen dokumentazioa.
  • Osasun-txostena

 

  • En menores de 18 años, Libro de Familia u otro documento acreditativo de la relación de parentesco.
  • En caso de incapacidad legal, la documentación acreditativa de la representación legal.
  • Informe de salud.

 

Telefono bidezko arreta: 94 676 26 74 eta 94 676 39 99,

Aurrez aurreko arreta: 9:00etatik 14:00etara, hitzorduarekin

Aurrez aurreko arreta, udal bakoitzeko Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, edo Mankomunitatearen egoitzan (Sopela, Gatzarriñe kalea 4).

  • BARRIKA, udaletxean, ostegunetan 10:00etatik 14:00etara
  • BERANGO, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
  • GORLIZ, Udaltzaingoarenean, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
  • LEMOIZ, udaletxean, astelehenetan 10:00etatik 14:00etara
  • PLENTZIA, udaletxean, astearte eta asteazkenetan, 10:00etatik 14:00etara
  • SOPELA, Gatzarriñe 4, astelehen, astearte eta asteazkenetan 10:00etatik 14:00etara
  • URDULIZ, Jubilatuen Etxean, astelehen eta astearteetan 10:00etatik 14:00etara

 

Atención telefónica: 94 676 26 74  y  94 676 39 99,

Cita previa de 9:00 a 14:00 horas

Atención presencial en las dependencias de los Servicios Sociales facilitadas por cada Municipio, o en la sede de la Mancomunidad, Sopela, C/Gatzarriñe 4

  • BARRIKA, Ayuntamiento, jueves de 10:00 a 14:00 horas
  • BERANGO, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
  • GORLIZ, Edif. policía municipal,  martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
  • LEMOIZ, Ayuntamiento, lunes de 10:00 a 14:00 horas
  • PLENTZIA, Ayuntamiento, martes y miércoles de 10:00 a 14:00 horas
  • SOPELA, Gatzarriñe 4, lunes, martes, miércoles de 10:00 a 14:00 horas
  • URDULIZ, hogar jubilado, lunes y martes de 10:00 a 14:00 horas

Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitateak eta Bizkaiko Foru Aldundiak beren gain hartzen dute kostua.

Coste asumido por la Mancomunidad de Servicios Uribe Kosta y la Diputación Foral de Bizkaia

Aurreikusitako epea: 2 hilabete
Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 6 hilabete
Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa
Plazo estimado: 2 meses
Procedimiento habitual. Plazo limite legal: 6 meses
Carácter del silencio administrativo: Negativo
Ez dagokio
No corresponde
  1. Dokumentuak jaso, eskaneatu, egiaztatu eta erregistratzea.
  2. Eskaera Bizkaiko Foru Aldundiko Gizarte Ekintzako Sailera bidaltzea.
  3. Aldundiak hitzordua jarriko dio interesdunari etxean bertan balorazioa egiteko; balorazioa egin ondoren, etxera bidaliko dute dagokion egiaztagiria.
  1. Recepción, escaneo, acreditación y registro de los documentos.
  2. Remisión de la solicitud al Departamento de acción Social de la Diputación Foral de Bizkaia.
  3. La Diputación citará a la persona interesada para realizar la valoración en el domicilio, enviándole posteriormente el certificado al mismo.
Bizkaiko Foru Aldundia
Diputación Foral de Bizkaia
yyyy

Noiznahi

En cualquier momento

Arduraduna

Uribe kostako zerbitzu makomunitatea

Gatzarrine,4 48600-Sopela

Datu babeseko delegatuaren kontaktua

dpd@uribekosta.eus

Helburua: Espediente guztiek barne-tramitazioa egitea

Hartzaileak:Hirugarrenei ez zaie daturik lagako, legeak behartuta izan ezik

Iraupena:

Ezarritako legezko epea

Legitimazioa

Udal-eskumena baliatuz

Eskubideak

Datuetara iritsi, zuzendu eta ezabatzea, bai eta bestelako eskubideak ere, informazio gehigarrian azaldu bezala

Jatorria

Inprimakia

Informazio gehigarria

Datu babesari buruzko informazio gehigarria eta xehatua ikusgai daukazu gure web orrian:

https://www.uribekosta.eus/eu-ES/Orriak/DatuakBabestu.aspx

Responsable

Mancomunidad de servicios de Uribe Kosta

Gatzarrine,4 48600-Sopela

Contacto de la persona delegada de protección de datos

dpd@uribekosta.eus

Finalidad:Tramitación interna de expedientes

Destinatarios:No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.

Duración:

Plazo legal establecido

Legitimación

Por ejercicio de competencia municipal

Destinatarios

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal.

Derechos

Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional

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